Prosluněné dny sice už předpovídají příchod léta, ale ještě předtím, než vyrazíte relaxovat do přírody, stáhněte si tyto články do čtečky. Nebudete litovat! ????
Z Československa
Největší zásluhu za přísun kvalitního obsahu, který jsme si v květnu mohli přečíst, jednohlasně získává Ondřej Martínek, který započal sérii rozhovorů s affiláky a vyzpovídal už Josefa Kroupu, Milana Pichlíka, Jaroslava Janíčka a Davida Eiselta. Doporučujeme přečíst a Ondru dále sledovat!
Milan Pichlík pak mezi rozhovory a vedením Affiliate Agency stihl ještě publikovat návod „Jak používat Google Optimize pro zlepšení svého webu?“, který najdete na jeho blogu.
Možná jste si všimli, že PPC reklamy Googlu jsou na mobilech téměř nerozeznatelné od organických výsledků. Více o tom zpravuje článek na 404m.com.
Jak udělat soutěž na Facebooku, aby bylo vše v pořádku? Nechte si poradit od Petry Vrbové, která připravila návod do rubriky Příručka marketéra na Tyinternety.cz.
A když už jsme u Facebooku, v květnu jsme se dočkali nových aktualizací algoritmu. Zdali to bude pro správce facebookových stránek dobrá zpráva vám zodpoví Lucie Hušková z Newsfeed.cz.
Ze zahraničí
„Google by mohl zabít odkazy affiliate marketérů.“ Hrozivě znějící titulek článku na Fastcompany.com určitě stojí za přečtení. Je tohle cesta, kterou se Google vydá?
Jaké jsou 3 nejhlavnější faktory, kterými Google posuzuje web? To prozradil analytik Google Webmaster Trends, Martin Splitt, pro Searchenginejournal.com.
Zajímavou case study o tom, jak HomeToGo svou SEO strategií překonal Airbnb, sepsal Juan Gonzales pro Sistrix.com.
Kompletní návod na nastavení PPC kampaně včetně templatů z klávesnice Matthewa Wainwrighta najdete na blogu Hubspotu.
Evergreen content, neboli nestárnoucí obsah, je jeden z pilířů současného online marketingu. Jak na něj poradí Si Quan Ong z Ahrefs.com.
Jestli už jste se ponořili do tvorby videoobsahu, jistě by vás mohlo zajímat 17 tipů, jak získat více zhlédnutí na Youtube, které sepsal Brian Dean z Backlinko.com.
Na DFYlinks.com se objevil zajímavý článek, který ukazuje, že SEO pro neanglický web nemusí být podle nejmodernějších pouček, aby bylo úspěšné. Myslíte, že to projde i na CZ/SK trhu?
Zapomněli jsme na nějaký článek?
Podělte se o něj s námi v komentářích!