Ani v nejkratším měsíci v roce jsme se nemuseli bát o nedostatek zdrojů, ze kterých můžeme čerpat vědomosti i inspirace (nejen) pro affiliate projekty. A tyhle se nám líbily nejvíce! ????
Z Československa
Známý affilák Michal Majgot byl na návštěvě u Mladého Podnikatele, kde se rozpovídal o svých začátcích, jaké trendy v affiliatu sleduje a co by doporučil ostatním.
U Maigiho ještě zůstaneme, jelikož nás zaujal také jeho článek na Affilákovi, ve kterém popisuje 9 lifehacků, které mu pomáhají být efektivní.
Co je taková analýza klíčových slov a k čemu vlastně slouží? Na tuto otázku vám zodpoví Markéta Hávová z agentury RobertNemec.com.
SEO je však plné otázek a odpověď na další z nich, tentokrát o v současnosti tolik diskutovaném EAT, najdete na blogu 404m.com.
Říká vám něco Barnacle SEO? Pokud vás tato taktika minula, více vám ji přiblíží Gabka Koščová, která ji popsala na blogu MarketingMiner.com.
Pro lepší měření výsledků nejen obsahového marketingu vám poslouží UTM parametry, které vysvětluje Jan Vašků ze Vceliste.cz.
Další článek zabývající Google Analytics pak publikoval Milan Pichlík, ve kterém popisuje, jak vyhodnocovat affiliate program v AffilBoxu.
Publishery ale bude spíše zajímat, co dělat se starým obsahem, který začíná být nepřehledný. Pár možností najdou na blogu 365tipu.cz.
A v případě, že se chystáte vytvářet obsah nový, určitě jej nezapomeňte obohatit o grafické prvky. Kde takovou grafiku (zdarma) vzít vám pak poví Jirka z VydelavamOnline.cz.
Ze zahraničí
Jaké jsou klíče k úspěchu v affiliate marketingu? O tom se rozepsal Jawad Khan z NicheHacks.com, ve kterém odhaluje 5 největších „tajemství“ úspěšných affiláků.
Každý rok se můžeme těšit na různé SEO předpovědi a ani letos tomu není nijak. 14 predikcí tak sepsali experti z Moz.com.
Že se raději spoléháte na placenou návštěvnost než na tu organickou? Tak to si přečtěte přehled typů kliknutí na reklamy Facebooku od Jona Loomera.
O reklamách na Facebooku se rozepsala také Michelle Morgan z WordStream.com, která se zaměřuje na nastavení typu budgetu včetně jejich kladů a záporů.
Pokud právě hledáte pisálky, kteří by vám mohli pomoci s tvorbou obsahu, určitě si nastudujte návod, jak takové spolupráce najít, z klávesnice Si Quana Onga, píšícího pro Ahrefs.com.
Brian Dean společně s BuzzSumo analyzovali neuvěřitelných 912 milionů článků a zjistili velmi zajímavá data. (Český komentář pak najdete na blogu 404m.com.)
Zapomněli jsme na nějaký článek?
Podělte se o něj s námi v komentářích!
Komentáře jsou uzavřeny.