Vybrali jsme 21 nejlepších článků z affiliate a online marketingu za březen 2019

První čtvrtletí za námi, jaro začíná nabírat na síle a příval zajímavých článků nijak nezpomaluje. Tohle je 21 publikací, které nás v březnu zaujaly nejvíce! ????

Z Československa

Jak to vypadalo na konferenci Affiliate Summit Europe? O postřehy a zážitky se ve svém reportu podělil Ondřej Hájek z eHubu.

Nejspíše už sledujete, odkud vaši návštěvníci přišli, ale zohledňujete také jejich emoční rozpoložení? Právě o tom pojednává zamyšlení Maigiho.

„Obsah je král“ začíná být stokrát omílané klišé, ale když se podíváte na český SERP, spousta webů se jím stále neřídí. Jak by takový content měl vypadat vám poradí Milan Zeman.

Kvalitní obsah se rozhodně neobejde bez poutavých ilustrací a fotek. A kde je hledat, ptáte se? S tím vám pomůže Jana Brücknerová z eVisions.

Kvalitní, unikátní, užitečný, šiřitelný obsah. Každý mluví v teoretické rovině, ale existuje něco takového vůbec? Ano! Výborným příkladem může být výživný článek „Nejlepší ramen v ČR“ z Hipstro. Takhle se dělá dobrý content!

Titulek „Analýza 777 milionů příspěvků odhaluje tipy pro vyšší engagement“ je vcelku všeříkající, a tak nezbývá nic jiného než si na Newsfeed.cz přečíst více.

A pokud by vám tyto tipy nestačily, Daniel Šilha z Newsfeedu vám ještě poradí, jak své facebookové příspěvky vyladit k dokonalosti.

Ti, kteří spíše holdují organickému trafficu, pak jistě ocení seznam SEO nástrojů od Linkiho, které můžete využívat i v případě, že máte hluboko do kapsy.

Pořád nevíte, jestli má link building smysl nebo kde začít? Rozšiřte si své obzory prezentací Petra Hlaváče z eVisions, ve které vám představí svou strategii budování zpětných odkazů.

Je monopol vyhledávače Googlu tak silný, jak se zdá? Nejnovějším hráčem, který by chtěl tento status quo narušit je Ahrefs. Podrobnější info si pro vás připravil Drago z 404m.com.

Jestliže provozujete weby postavené na WordPressu, rozhodně si nenechte ujít přehled nejlepších návodů pro WP z roku 2018, publikovaný Tomášem Cirklem na WPlama.cz.

Nejen majitelé WordPressových webů by si pak měli přečíst také návod, jak pomocí prohlížeče Chrome udělat audit webu, který najdete na Flyer.cz.

Existují dva druhy affiláků: Ti, kteří mají občas problém s produktivitou, a ti, kteří o tom lžou. V každém případě by vám neměl uniknout návod Daniela Gamrota, který se zaměřuje na nastavení priorit. (Já si ho raději přečtu ještě jednou. ????)

Ze zahraničí

Srdce každého online marketéra zaplesá při pohledu na více než 100 templatů pro Google tabulky, které můžete využít pro analytiku, audity, SEO, reporting a další.

Také v zahraničí se řeší, jak vytvořit dobrý obsah. Návod o 9 krocích představila Rebekah Bek z Ahrefs a 12 kroků od Jawada Khana pak najdete také na Nichehacks.com.

Pokud jste ale úplní začátečníci nejen v tvoření obsahu, ale také v přípravě celého webu, základní návod, jak vytvořit recenzní web, si připravil Zac Johnson.

Co je v SEO vlastně důležité a na čem záleží? 5 takových doporučení najdete na Mozu z klávesnice Paoly-Didone.

Pro Moz publikoval pár rad také Cyrus Shepard, který se zaměřuje na tématické (topical) SEO a vysvětluje, jak se dá použít ve struktuře webu a link buildingu

Často přehlížená je i optimalizace obrázků, ať už z pohledu velikosti nebo tagů. Kompletní návod od Felicie Ceballos-Marroquin najdete na WPMUdev.com.

Už před časem se Google zmínil o tom, že je rychlost načítání webu jedním z faktoru pro rankování v SERPu. Jestli tedy zrovna hledáte ty nejrychlejší WordPressové šablony, Matt Ahlgren jich má pro vás rovnou 6.

Zapomněli jsme na nějaký článek?

Podělte se o něj s námi v komentářích!

Sdílejte tento článek

Jan Šimečík

Dlouholetý affilák a teď také affiliate manažer, kteří se u svých online projektů řídí heslem "udělej internet lepším místem". Velký fanda her, filmů a seriálů.

Komentáře jsou uzavřeny.